یک برنامه ریزی درسی شگفت انگیز
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

همه ما می دانیم بدون برنامه ریزی تحصیلی، هر هدفی تنها آرزویی بیش نیست و باید برای رسیدن تمامی اهداف خود از کوچک ترین تا بزرگ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. برنامه ریزی درسی نه تنها به شما کمک می کند از وقت تان بیشترین استفاده را نمایید می توانید نقاط قوت و ضعف خودتان را نیز پیدا کنید. برای داشتن یک برنامه اصولی، باید مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی خوبی داشته باشید و در این رابطه شما عزیزان باید نکاتی را دانسته و رعایت کنید.

در حال حاضر با توجه به این که رقابت زیادی بین دانش آموزان مختلف در سراسر کشور وجود دارد. لذا لازم است شما در اسرع وقت با مشاوران خبره صحبت کنید. به همین دلیل ما در سایت برنامه ریزی درسی ایران تحصیل سعی کردیم شرایطی را فراهم کنیم که شما بتوانید برنامه ریزی درسی آنلاین دریافت کنید و پاسخ تمامی سوالات خود را بگیرید. تفاوتی ندارد که پشت کنکوری باشید یا دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی، در هر صورت به شما پیشنهاد می کنیم با استفاده از سامانه مشاوره و برنامه ریزی درسی، از برنامه ریزی آنلاین و دیگر خدماتی که برای شما آماده کرده ایم بهره مند شوید.

تحصیل در هر یک از دانشگاه ها با توجه به رویکردی که دانشگاه مورد نظر دارد می تواند متفاوت از سایر دانشگاه های دیگر باشد؛ به عنوان مثال یکی از مشکلاتی که ممکن است دانشجویان با آن درگیر باشند، بحث اشتغال همزمان با تدریس است که این امر داشتن یک برنامه ریزی درست را پررنگ تر می نماید.

اگر در دانشگاه های روزانه مشغول به تحصیل هستید، این نکته را در نظر داشته باشید که برای اساتید دانشگاه های روزانه معمولا فعال بودن دانشجو بسیار مهم است. به همین دلیل در صورتی که شما بتوانید مطالعه بیشتری داشته باشید، حضور پررنگ تری در کلاس داشته باشید و همچنین نظر استاد را به خود جلب نمایید، حتی در صورتی که در زمان امتحان نتوانید نمره مناسبی را کسب کنید، اساتید معمولا با توجه به دانش شما نمره ای خارج از برگه برای شما در نظر خواهند گرفت.

چنانچه در دانشگاه پیام نور تحصیل می نمایید، یکی از نکات برنامه ریزی درسی در این دانشگاه این است که سوالات سال های گذشته را دانلود نمایید و به مطالعه آن بپردازید، زیرا به طور معمول بسیاری از سوالات سال های گذشته در همین آزمون نیز تکرار خواهند شد. برای سایر دانشگاه هایی همانند دانشگاه آزاد، غیر انتفاعی و علمی کاربردی، ممکن است سخت گیری کمتری داشته باشند، اما باز هم این موضوع بسته به شرایط هر یک از دانشگاه ها می تواند متفاوت باشد.

منبع: یک برنامه ریزی درسی شگفت انگیز {روش رتبه 2 کنکور تجربی}

 





:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: